torstai 22. maaliskuuta 2012

Kevättä rinnuksissa....

Aurinkoisena päivänä yli puolet työajasta tuo kultainen mollukka häikäisee mua kun ikkunan vieressä touhuan. Eilen, kun mulla oli päivällä tovi aikaa, oli pakko lähteä kokeilemaan mun uutta kameraa ja vangitsemaan keväistä ja lämmintä ilmapiiriä! Aurinko paistoi ja ihmisistä huokui kevät ja tuleva kesä...en malta odottaa että saan polkaista mummin vanhan fillarin kohti Pyynikin rantaa mekon helma hulmuten kesätuulessa...




 

Tampere keväällä ja kesällä on jotain niin ihanaa ja kaunista, ettei muuta voi sanoa. Jos ensi kesänä on mahdollisuus tehdä maakuntamatkailua, niin pistäkäähän Tampere ehdottomasti listalle!! Vinkki: hämeenpuiston jätskikiskalta saa kaupungin isoimmat jätskitötteröt. Yhtenäkään kesänä en oo joutunut pettymään!

Ja posti oli eilen tuonut mulle paketin, jota olin jo odottanut monta päivää.....sain yhden syntymäpäivälahjani vielä näin jälkikäteen (kiitos, herra Horris), ja voi pojat kun ootan sitä hetkeä kun saan ihan rauhassa vetää sohvalle pitkäkseni ja laittaa Marilynin pyörimään..!! ^_^


#Betty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti