sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Tampereen kesä, ja tamperelaiset tissit!





Jopas oli mahtava lauantai! Töiden jälkeen suuntasin Koskipuistoon auringonpaisteeseen Horojen tuomarin Chuck Horriksen ja tämän ystävien kanssa. Neljä tuntia, suorassa auringonpaisteessa, teki tehtävänsä ja hartiani sekä toinen sääreni ovatkin verrattavissa punaiseen chiliin. Aurinkorasva ei tietenkään juolahtanut edes mieleeni.."mä vaan ihan vähän aikaa oon siellä". Muistakaa aurinkorasva! Aurinko on polttava!


 Toviksi tuohon kovin maskuliiniseen seuraan liittyivät myös Ellie ja ystävänsä Mirjami, jotka edes hetkeksi antoivat naisellisempaa seuraa. Ihania tyttöjä! Kun kello alkoi lähestyä kuutta, tuli rakas derbyvaimoni minua viltiltä hakemaan, ja lähdettiin kohti Teerenpeliä, jossa tuo jo mainostamani Teerenpeli Tease otti ensiaskeleensa.

Naiset lavalla (Olivia ja Cherrie) olivat niiiiiin maukkaita ja numerot oli toinen toistaan upeampia! Etenkin Olivian "Garage Rouge" oli numero jota olin jo odottanut, eikä nainen jättänyt ainakaan minua kylmäksi! You go girls!! Oman pikku iloisen lisänsä iltaan lisäsi juontajana toiminut Olli Siiki, joka sai myös omat vislauksensa, kun liivin napit aukesivat...Hauska heppu.. Pahoittelen, kuvia en saanut otettua, kamerani ei halunnut tehdä hyväksyttävää yhteistyötä mun kanssani. Lupaan laittaa teille kuvia kyllä, jos jostain, joltain, bongaan hyviä näistä ihanista naisista!

Mahtavan ja iloisen uutisen kuulin tyttöjen viimeisen esityksen jälkeen, sillä Teerenpeli Tease tulee saamaan jatkoa....eli nyt MUA jännittää!!!

Teasea seuraamassa ollut Hororyhmittymä siirtyi Teerenpelistä Ruby & Fellasin terassille höpöttelemään, nauramaan ja käkättämään. Ja nyt on myös todettava, että kyllä ne mussukat reeneissä kuuntelee! Hämeenkatua kun kuljettiin ja osa porukasta meinasi karata kärkeen pitkän matkan päähän, huusin "pakka kasaan!". Muut kulkijat kääntyivät katsomaan että mitä hittoo tapahtuu, mutta horot pysähtyivät ja odottivat loputkin paikalle, hymyssä suin. You gotta love your Hos!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti